De mythes van het auto-abonnement ontkracht

De mythes van het auto-abonnement ontkracht

0

door Bas op 07.07.22

Laatst bijgewerkt op 08.02.23 09:10


We krijgen veel vragen van mensen die geïnteresseerd zijn in onze abonnementen. ‘Wat gebeurt er als ik de auto niet leuk vind?’ ‘Is een abonnement echt goedkoper dan een auto huren?’ ‘Zit er nog ergens een addertje onder het gras?’ Vooral die laatste vraag wordt veel gesteld.

Nee, er zitten geen addertjes onder het gras.

En ja, een auto-abonnement is bijna te mooi om waar te zijn.

Maar zo is het nu eenmaal.

Om alle misverstanden weg te nemen, zetten we feiten en waarheden op een rij.


Mythe: beperkte keuze

Waarheid: RUIME KEUZE

Sommige autoabonnementen gelden voor 1 model van 1 merk. Maar zoals je misschien weet is Drive4joy onderdeel van Stellantis. En Stellantis is de grootste autoproducent ter wereld. Omdat we een nieuwe dienst zijn, beginnen we klein. We hebben verschillende modellen van drie merken: Peugeot, Citroën en DS Automobiles. We hebben ruime en compacte auto’s en we hebben elektrische - en benzineauto’s. Als extra service mag je maandelijks van auto wisselen. Je hebt dus een ruime keuze met je auto-abonnement.



Mythe: het duurt een eeuwigheid voor je je contract hebt

Waarheid: BINNEN 3 DAGEN BEN JE OP WEG

Wij kunnen niet voor andere aanbieders praten, maar bij Drive4joy kan je in no-time van je nieuwe auto genieten. We doen niet aan complex papier-gedoe. Als je een beetje opschiet heb je in 5 minuten je aanvraag afgerond. Je vult je persoonlijke gegevens in, je geeft aan welke auto je wilt en vinkt aan of je akkoord gaat met het maandbedrag. Wij maken het contract dan snel in orde. Meestal is dat binnen een paar uur gepiept. Zodra je je virtuele handtekening hebt gezet, maken we een afspraak wanneer jij je auto kan ophalen. Met een beetje goede wil kan je bij Drive4joy al binnen 3 dagen in je droomauto cruisen.




Mythe: abonnementen gelden alleen voor afdankertjes

Waarheid: DRIVE4JOY HEEFT NIEUWE EN ZO GOED ALS NIEUWE AUTO’S

Drive4joy doet geen concessies aan comfort en veiligheid. Wij zorgen ervoor dat je altijd een goede auto tot je beschikking hebt. Ons wagenpark bestaat uit spiksplinternieuwe auto’s en auto’s die een paar jaar oud zijn maar alle testen en keuringen hebben doorstaan. Als klap op de vuurpijl heb je drie dagen omruilgarantie als de auto je niet bevalt. Wij geloven in ons product. Bij Drive4joy is geen plek voor afdankertjes.




Mythe: er zit een addertje onder het gras

Waarheid: VOLLEDIG TRANSPARANT EN ALL-INCLUSIVE


We hebben niets te verbergen. Een Drive4joy-abonnement is eenvoudig en volledig transparant. Bij Drive4joy rijd je all-inclusive, dus inclusief verzekering, wegenbelasting, servicebeurten, banden, pechhulp, 2000 kilometer per maand en reparaties.

De enige kosten die voor jouw rekening komen:

  • Het vaste maandbedrag
  • €500,- eigen risico als je schade rijdt of een ongeval veroorzaakt
  • €0,15 per kilometer die je meer rijdt dan de vrije 2000 kilometer per maand
  • Brandstof en/of elektrisch laden
  • De wasstraat



Autorijden moet snel, gemakkelijk en transparant zijn. Op gedoe zit geen mens te wachten. We hopen dat deze blogpost de grootste misverstanden rondom auto-abonnementen verhelpt. Als je er klaar voor bent, klik dan hier en sluit vandaag nog je abonnement af.

Gerelateerde artikelen

Drive4joy

Wie zit er graag 5 jaar aan een auto vast?

Auto’s zorgen voor een gevoel van vrijheid. Je kan gaan en staan waar je wilt. Tegelijkertijd vinden veel mensen een lening of een leasecontract een blok aan hun been. Wie zit er graag 60 maanden (5 jaar) vast aan een auto? Het auto-abonnement van Drive4joy verlost je van deze kopzorg.

Lees meer
Drive4joy

Altijd de juiste auto voor het juiste moment

Gefeliciteerd! Er is een kindje op komst. Maar hoe passen jullie met z’n drieën, een kinderwagen en een tas vol luiers in jullie Peugeot e-208? Simpel. Je past je abonnement aan en de volgende maand staat er een e-2008 bij je voor je deur.

Lees meer

Drive4joy gebruikt cookiesdoor dit te accepteren helpt u ons de service te verbeteren en aan te passen.